LABORATORIUM BADAŃ DNA - Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.

Koszyk

Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY NA ŚWIADCZENIE USŁUG

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu badania bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu zestawu IGS (koszt przesyłki poleconej). Aby to zrobić, należy wypełnić na stronie formularz zwrotu i przesłać go do nas.
Zwrot kosztów za badanie następuje w ciągu 14 dni od otrzymania formularza odstąpienia.
Zwrot kwoty zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Świadczeniodawca wskaże na inne rozwiązanie. Jednocześnie, klient zobowiązany jest zwrócić do nas zestaw niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 

W przypadku odstąpienia od umowy po otwarciu zestawu do pobrania materiału biologicznego, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztu zestawu do pobrań materiału biologicznego w wysokości wskazanej w umowie o wykonanie badania.

Odeślij pełnowartościowy produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:

Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.
Aleje Adama Mickiewicza 3/5, 85-071 Bydgoszcz

O statusie zwrotu poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 52 506 56 78



POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij na stronie: formularz reklamacyjny.
Ponosimy odpowiedzialność za dostarczenie zestawu bez błędów lub wad. W przypadku dostarczenia zestawu zawierającego braki czy uszkodzenia, klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamację można przesłać w formie elektronicznej na adres: reklamacje@genetico.pl

W przypadku uwzględnienia reklamacji, odpowiednio prześlemy nowy zestaw lub ponownie wykonamy badanie.

Odeślij kompletny produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:

Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.

Aleje Adama Mickiewicza 3/5, 85-071 Bydgoszcz

Informacje o statusie reklamacji otrzymasz na adres mailowy podany przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 52 506 56 78

Masz pytania? Zadzwoń, chętnie pomożemy
Przeczytaj więcej o naszej firmie lub zajrzyj na nasz poradnik